Dec 4, 2016

4/12 semakin mati

Bismillahirrahmanirrahim..


yes, selepas setahun baru blogging semula. nak amik ilham yg susah tu. lelagi dengan memacam bende jadi ni, aku rasa mcm tak worth it nak menulis, tak rasa excited nak cerita memacam. entah aku semakin rasa hambar, kurang bercakap dengan org, elakkan dari duduk reramai dalam satu tempat, sbg contoh, bila adik beradik aku kumpul kat ruang tamu, aku  lari masuk bilik, terperap je dlm bilik eventho aku xd bt papee kat dlm bilik, sekadar termenung tgk kipas bilik duk berpusing, duk on off phone pdhl xd sapa text aku pun, duk tgk gallery beribu kali. org whatsapp pun aku dh tak nak balas. 

adakah ini satu tanda kemurungan? hmm entahlah. maybe this is the phase where i felt like the hardest hit in my life. ape tah lagi bila aku mula kenal orang baru , ramai orang baru act dekat kem tu, semakin aku tengok kerenah manusia , semakin aku rasa tepu. semakin aku mengelak dari orang. malas nak melayan mungkin. 

nak tengok aku gelak, memang cukup mudah, dgn tgk vid kelakar kat fb n youtube... aku gelak sesorg. tapi lepas habis video? habis lah aku punya gelak dan senyuman. rasa semakin hambar. 
mungkin lps ni aku akan  lebih kerap post di blog ni , nak lepaskan perasaan aku secara non verbal. dah kurang bercakap dengan manusia maksudnya kene lebih cakap dengan laptop?? 

and yes , if lepas ni korang ad ternampak aku kat memana mall or terjumpa aku dengan muka pucat atau kau nampak aku termenung ke apa . jangan tegur sbb tu mmg diri aku yg sebenar, greet je mcm biasa, cuma jgn lah tegur psl ai termenung. segan ai, hihi ini bukan satu kebiasaan Nur Azielah bt Aziz. i know. lets just hope this is just a phase. 

 till then. 

Assalammualaikum 

No comments:

Post a Comment

open this